Gallant Unicorn

Ska Leo få en ny man?

För er som sett min serie SilverGhost så kanske den här lilla krabaten ser bekant ut?
 
Jo visst är det lilla Leo!
Jag har inte haft ork att levla honom, men idag fick han komma ut och skutta runt lite.
Dock var han aningen putt eftersom jag glömt att köpa stallhjälp åt honom och hans stallkompisar (woopsie!), men nu är det fixat och alla tre pållarna fick lite extra äpplen som plåster på såren...
 
 
Funderar på om jag ska ge Leo en ny frisyr kanske?
 
Så här ser hans originalman ut:
 
Och det här är den jag funderar på att byta till:
 
 
Vilken passar honom bäst?

Kommentarer
Postat av: Dina Queennight

Han ska ha ponny man! Tycker jag i alla fall...

2014-03-06 @ 21:56:02
Postat av: Lina Purplestone

han passa ju jättebra i den andra!!! <3

Svar: Jag har fortfarande lite beslutsångest :P
ssohaley.blogg.se

2014-03-07 @ 07:58:36 - http://starstableml.blogg.se
Postat av: Alisa Goldstone

Han passar bra i båda men ponny manen passar lite bättre enligt mig❤

2014-03-10 @ 05:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: