Gallant Unicorn

Tihi

Så här kan det gå om man låter mig leka på ens konto^^
Igår så var det Eve som blev utsatt för bus!
 
 
Först så fixade jag en riktigt tjusig outfit till henne och fina Kungen...
 
 
 
Alla hennes hästar stod helt avskilda från varandra så jag ordnade ett mysparty innanför dörren :)
 
 

Sen fick Eve reda på vad jag ställt till med (okej vem skvallrade?) och hotade att sätta mig som ''novis'' i klubben för all framtid, och eftersom jag trivs väldigt bra med att vara klubbledare så ändrade jag tillbaka allt fort som tusan!
 
Sen gav jag Kungen lite kärlek, en liten ursäkt för det jag utsatt honom för^^ 

Kommentarer
Postat av: Evelina Silverknight

Din jävel... Stryk ska du ha!
Och ja, du ska vara rädd....
Jag vet allt vart din brevlåda bor ;D

Svar: Ååååh nje, kom hit så kan vi brottas! :D
ssohaley.blogg.se

2014-03-31 @ 22:59:27 - http://silverknight.blogg.se
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Hämden (stav) är ljuv :33

Svar: hihi ja :D
ssohaley.blogg.se

2014-04-01 @ 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: