Gallant Unicorn

Det hände en sak...

Jag var så besviken på att det var ponnyer och inte Tinkrar.
 
Sen kollade jag närmare på ponnyerna, och sen vet jag inte vad som hände!
Jag pratade med Nina och så blev jag liksom insugen i en pandorisk virvel av ponnykraft och innan jag hann blinka så hade både jag och Nina klickat hem en ny sötnos!
 
 
Välkommen hem PeaceFlower aka Peaches!

 
 
Jag som inte skulle ha en till ponny haha^^
Men min lilla ponny måste ju ha en ponnykompis?
Tanken är att jag ska levla den här för att ha något att göra tills det kommer en nya storhäst jag vill köpa, vill verkligen ha en Tinker!
Eh, nu menar jag så klart inte att ponnyn är mindre värd för det :)
 
 
Jag tror att det var färgen som gjorde att jag föll för henne (ja jag är lika förvånad jag, men jag tror faktiskt att det är ett litet sto! Stallets enda!) jag menar, hur kan man motstå en ponny som har samma färg som karamellpudding med vispgrädde? :D
 
 
Jag tror att Ninas nya ponny blev lite kär han med.
Titta på honom!
 



Kommentarer
Postat av: Nina

Åhhhnej min ponny ser jättesvullen ut i frambenen! Kanske är han halt?! :o
Haha

Svar: Han är uppsvullen för att han är så kär i min att han inte vet vart han ska ta vägen :D
ssohaley.blogg.se

2014-05-08 @ 00:18:42 - http://ninastarstable.blogspot.com
Postat av: Ebba Highland

Ja men de är väl så söta! :) ♥♥

2014-05-08 @ 07:34:44 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Nemo

Är så sugen på denna ponny, men orkar inte levla haha :(( <3

Svar: Men levla med mig? :D <3
ssohaley.blogg.se

2014-05-11 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: