Gallant Unicorn

En ponny i veckan?

Idag så kommer Peaches att bli level 15...
 
Det är nästan lite sorgligt för jag har faktiskt tyckt att det var kul att levla med henne, hon är ju så söt!
 
Vem vet, kanske slutar det med att jag köper en ponny i veckan för att ha något att göra?
Mjehehe näe det är tveksamt (även om jag just nu sitter och funderar på om jag inte ska ta och köpa den bruna med ljus nos för att den ser ut som en miniNordsvensk och jag är lite kär i den...) men jag tror det kommer att flytta in fler ponnyer i mitt stall :D
 
På tal om stall, är det bara jag som känner mig sjukt taskig när jag slänger iväg hästar till hästön?
Jag tycker liksom om alla mina hästar (ja kanske inte Painten men de andra!) och vill ju ha alla i stallet på samma gång, igår till exempel så tänkte jag skicka iväg HelikopterSture till hästön men om jag hade gjort det hade ju inte Peaches haft någon ponnykompis i stallet?
Och ja, detta var något jag hade problem med, på riktigt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Känner mig inte taskig alls, jag tänker att jag skickar dom på semester så är det bra med det! ;p

Svar: Men jag tycker att det känns som att jag väljer bort dom haha^^
ssohaley.blogg.se

2014-05-13 @ 12:20:02 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Försök inte tänka så <3
Jag tycker en del av dom förtjänar en semester då man hållit på med dom ett tag så det är bara skönt att skicka iväg dom ;)

Svar: Ja, asså dom är ju så söta när man skickar iväg dom, men sen saknar jag dom ändå ^^ :)
ssohaley.blogg.se

2014-05-13 @ 12:37:38 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: