Gallant Unicorn

Fina kisshästen!

Min mest udda rubrik hittills?
Haha men min Morganhäst brukade bli kallad för kisshästen på grund av färgen på hans man och svans...
I alla fall:
 
För ett tag sen så hörde Amanda Lightfield av sig till mig och berättade att hon hade hittat ett gammalt inlägg på sin blogg som handlade om min förra häst...
 
Blev ju nyfiken så gick in och tittade, och ja, guuuud vad jag saknar den hästen!
Sen försökte Amanda övertala mig att köpa tillbaka honom en bra stund, hihi hon är så bråkig!
(Ska kanske nämnas att jag var på vippen att avbryta mitt levlande och ta första bästa transport till Firgrove och köpa hem honom...^^) 
Saken är den att:
För det första så har jag just nu en ponny att levla klart (aldrig mer en ny häst förrän alla i stallet är maxlevel!).
För det andra så vill jag verkligen ha en Tinker och jag hoppas på att de ska komma vid nästa uppdatering.
För det tredje så var han inte direkt billig, ehe storslösare som jag är så sparar jag i alla fall lite av mina sc just nu...
 
Men titta vad fin han var!
Om du klickar på bilden så kommer du till Amandas inlägg :)
 
Snodde bilden från Amanda, eller okej då, jag lånade den väl. Frågade faktiskt först, även om det var länge sen jag frågade haha^^
 
 
 
(Någon frivillig som anmäler sig för att hindra mig från att köpa tillbaka den om det inte kommer Tinkrar på onsdag?) 


Kommentarer
Postat av: Alisa Goldstone

Anmäler mig till tjänst XD säg bara till när du vill att jag ska hålla dig i håret lilla du😉

Svar: hihi ska komma ihåg det :D
ssohaley.blogg.se

2014-05-19 @ 21:00:56 - http://summerdream.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: