Gallant Unicorn

Hästar jag inte kan tänka mig att köpa

Eftersom jag skrev ett inlägg tidigare idag med hästar jag vill köpa så tänkte jag göra ett med hästar jag inte skulle kunna tänka mig att köpa (just nu i alla fall, kan hända att jag ångrar mig^^).
Tänk på att det här är mina åsikter och det är säkert många som inte tycker likadant, så ta inte illa upp om din favorit finns med i listan :)
Jag vet inte vad det är med den här hästen...
Jag tycker att den är alldeles för glansig och den ser konstant förbannad ut?
 
 
 Den här...
Nej, Araber ska inte vara prickiga helt enkelt och jag har väldigt svårt för hästar med så mycket tecken eftersom jag tycker det är svårt att matcha deras utrustning på ett snyggt sätt.
Söt är den dock, det går inte att komma ifrån^^ 
 
 
Samma sak med den här, så mycket prickar!
(Ja, det är en Appaloosa men jag tycker faktiskt att färgen får den att påminna mer om en Knabstrup...)
 
 
Den här, jag vet inte vad det är som gör att jag tycker att den ser så konstig ut...
Antingen är det kombinationen av att den är glansig och skiftar i rosa eller så är det att dens huvud ser klumpigt ut, nosen ser liksom större ut än på de andra hästarna?
 
Trots att jag inte tycker om den har jag varit på vippen att köpa den flera gånger, den är ju fin när andra
har den haha ^^ 
 
 
 
De Frisiska sporthästarna, Friesrarna och Andalusierna.
Jag tycker inte illa om hästarna i sig, utan faktumet att de är så himla stora och känns klumpiga mot till exempel Araberna.
 
Jag äger själv en Frieser och två Andalusier, men jag tror att om jag ska köpa en till ''större'' häst så ska den ha något alldeles extra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: