Gallant Unicorn

Hur man tar bort hjälmen

Fick den här kommentaren från en anonym läsare tidigare idag:
 
''Hej jag undrar hur man får bort t.ex mössor och 
hattar från huvudet så man ser hela håret som på dina bilder''
 
Eftersom jag inte kunde svara dig direkt så förklarar jag i ett inlägg istället!
Jag ska försöka förklara så gott jag kan :)
 
 
 
Börja med att klicka på telefonen vid kartan eller på Esc på ditt tangentbord
 
 
Då får du upp samma meny som om du skulle logga ut eller ringa hem, klicka sedan på ''Alternativ''.
 
 
Kryssa i rutan där det står: Dölj min hatt.
 
 
Då får du upp den här texten, klicka på ''OK''.
 
 
Tada! Nu kan du kolla på din frisyr istället för en hjälm/keps/hatt!
 
 
Tänk dock på att du inte kommer kunna se huvudbonader på din karaktär  i affärerna eller i din garderob, för att se dem igen så gör du likadant som när du dolde hjälmen fast du kryssar ur rutan istället :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: