Gallant Unicorn

Nagellack!

Jag har skrivit om det här tidigare, men idag så tog jag mig tid att sortera mina handskar och tog en närmare titt på torgvantarna....
Har ni sett att de ger olika färg på naglarna? Tycker det är en ganska gullig detalj!
Sorry för pixkliga bilder, det blev inte så vackert när jag zoomande ^^ 
 
 
Vantarna från ''Swag-setet''
 
De gröna torgvantarna.
 
 
Vantarna från ''Cupcake-setet''.
 
 
De röda torgvantarna.
 
 
De vita torgvantarna.
 
 
De randiga torgvantarna.
 
Har fler i garderoben men det skulle bli ett väldigt långt inlägg^^ 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Hehe oj det har jag inte tänkt på ska kolla vad jag har för färg :) ♥♥

2014-05-06 @ 07:25:26 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: