Gallant Unicorn

När kommer hästarna då? ^^

 Tror de flesta sett att hästmarknaden flyttats från Jorvikstallets arena till Fort Pinta (den är vid ponnypråmen nu), men det finns inga hästar där längre...
Bara en stackars ensam NPC-häst haha^^
Hästarna som fanns på marknaden är utspridda nu, en är på Paddockön, en vid Fort Pinta och en vid Goldspurs...
 
Så, kommer det komma nya hästar nästa onsdag kanske? Trodde inte jag skulle sakna att levla när mina hästar var maxlevlade men det gör jag...
 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Om du saknar att levla så mycket så kan du få levla min ponny xd :)) ♥♥♥♥

Svar: Haha näääe, vill ha en egen häst att levla ju ^^
ssohaley.blogg.se

2014-05-01 @ 21:09:30 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: