Gallant Unicorn

Provrider Felles hästar

Jag och Felle levlade på varandras konton och hon har massor av hästar som jag inte har, så jag passade på att provrida lite! Önskar verkligen att det fanns en funktion som gjorde att man kunde få ''provrida'' en häst innan man köper den, bara så att man kan få se hur den rör sig och så vidare...
 
 
Levlade hennes fina fux Andalusier, funderade länge på att köpa den innan jag köpte min borkfärgade...
 
 
Testade även att kuta runt lite på den här fina pållen!
Hade det inte varit för att jag vill spara lite StarCoins till en Tinker så hade jag nog köpt den jag med, så fin!
 
Och så kunde jag inte hålla mig borta från hennes sockersöta ponny!
Blev lite kär men har just nu tre ponnyer som är maxlevlade och är inte så sugen på att levla ponny på ett tag hehe.
 
 
Upptäckte att hon ägde en häst av en ras som jag inte har, ett Engelskt Fullblod!
Mixtrade ihop en outfit till honom med, mjehehe ^^ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: