Gallant Unicorn

Veckan som varit, i bilder!

Rensar veckans Fraps-mapp lite och slänger upp några random bilder :)
 
 
Tog ut StarStar på ett dressypass i Druidpaddocken (saknar druidträningen haha!)
 
 
Hade starthäst-mys med Felle!
 
 
HelikopterSture har kommit på en ny grej, han lutar!
 
 
Hoppade in för Eve och höll i ett event med Nemo, försökte utan större framgångar fuska mig till en vinst^^
 
 
Levlade klart Peaches som helikoptrade rakt in i ett träd -_- 
 
 
Sist men inte minst så myste jag massor med min starthäst!
Jag vet att många tycker att starthästarna är tråkiga och många verkar göra allt för att slippa använda sin starthäst, men jag tycker verkligen om min!
Det var med honom som hela äventyret startade och om jag var tvungen att välja bort alla hästar förutom en så skulle han vara den jag valde att behålla!
Fina ThunderDancer! 

(Älskar att han ser konstant förvånad ut med haha^^)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: