Gallant Unicorn

De där läskiga luckorna...

Är det bara jag som tänker på serien ''Lost'' när jag ser luckorna?
Uscha, tycker de är obehagliga på något sätt...
 
Aja det var inte det jag skulle skriva om...
 
I natt när jag sprang runt och tog lite bilder så skulle jag fixa med en bild till Instagram så jag tabbade ned SSO, när jag kom in i spelet igen så hörde jag ett skumt ljud som jag inte hört i spelet innan.
 
Det lät lite som om man är på ett fartyg, nere på bildäcket?
Typ lite dovt, metalliskt, knarrande och dunsar i mellan åt?
 
Jag fattade verkligen ingenting först, men så insåg jag att ljudet måste komma från luckan.
Precis innan jag tabbade ned hade jag ställt mig på en lucka för att få lite fint ljus på min häst,
och när jag gick brt från luckan försvann ljudet. Hur creepy är inte det? 
 
 
Det finns fler ställen som ger ifrån sig läskiga ljud,
i morgon ska jag försöka få med alla på film och lägga upp här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: