Gallant Unicorn

Det är svårt det här med att inte spoila

Jag försöker verkligen att inte spoila för andra med bilder från uppdrag och så vidare.
Men det är rätt svårt eftersom jag inte har någon aning om hur långt andra har kommit...
 
Jag har sovit över varje gång det har varit möjligt och gjort alla dagliga varje dag sen
Dinodalen öppnades så jag har kommit så långt som det går att komma just nu...
 
Men jag väntar lite till med att ladda upp vissa bilder, även om det börjar bli svårt att
hålla sig nu när det kommit så många awesome saker hehe^^
 
 


Kommentarer
Postat av: Cookie

Tycker det är rätt självklart att du ska få lägga ut bilder på Dino dalen! Du kan ju berätta för läsarna att det är lite spoil så att dem vet. :*

Svar: Jo, men jag menar de uppdragen som kommer efter att man sovit över och så vidare :)
ssohaley.blogg.se

2014-11-27 @ 07:40:37 - http://jorvikstarstableonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: