Gallant Unicorn

Det blev en FoxTop!

Jag var sååå pepp på fuxAraben, MEN jag tycker den ser lite... Dassig ut?
Hade faktiskt hellre sett en lite mer blank fux så jag vet inte faktiskt, kanske ändrar mig sen haha^^
 
Det slutade med att jag köpte en av ponnyerna istället, de var så sjukt söta båda två och
det lär sluta med att jag köper den andra med men den får vänta tills den jag köpte nu
är levlad och kanske har den nya hästen kommit då med?
 
På tal om den nya hästen, visst skrev de väl att de två Nordsvenskarna kom att det
skulle vara de sista hästarna innan en helt ny häst kom?
Lite konstigt kan man ju tycka men hästarna som kom idag var ju fina så, eh, aja liksom?
 
Här är i alla fall min nya lilla stjärna, FoxTop!
 
 
Älskar verkligen de nya stövlarna och tröjan, så fina!
Och ja, jag vet att jag kommer få en hel del gliringar för att jag kunde köpa
de sakerna som man måste vara level 16 för att köpa, men vet ni vad? 
Jag bryr mig faktiskt inte längre, jag började spela tidigt och ni som är bittra blir
med level 16 så småning om så lev med det, okej?
 
Okej inte vara sur nu, titta vad söt ponnyn är!
 
 


Kommentarer
Postat av: Isla carhand

Kan du ha en fan treff Snella skulle vara jätte roligt😋

Svar: Det ska säkert gå att ordna :)
ssohaley.blogg.se

2014-11-12 @ 22:19:42
Postat av: Elisabeth

Skulle vilja träffa dig på sso är på server 2 dessutom söt ponny den andra tycker ingen om så den blir mobbad 😖😪😢 stakars ponny

2014-11-13 @ 06:12:55
Postat av: Elisabeth

Skulle vilja träffa dig på sso är på server 2 dessutom söt ponny den andra tycker ingen om så den blir mobbad 😖😪😢 stakars ponny

2014-11-13 @ 06:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: