Gallant Unicorn

Ensam och redo att spela!

Nu har alla drakarna ringt hem.
Gruppen upplöstes liksom när alla gick in i hemstallet(åkte hem) och jag sitter ensam kvar.
 
Drakarna som samlades i helgen var: Felicia Nightlake, Ellie Northfall, Evelina Silverknight, Victoire Winterfall, Nina Bunnystorm, Courtney Silverhill,Amanda Wolfdaughter och Annie Lightningheart!
Har jag glömt nån? Hoppas inte det!
Nu har jag en hel del städning att göra, men mycket mindre än jag har räknat med för att drakarna är typ sötast i världen och städade undan massor själva, bästa gästerna ever eller?
 
Så jag ska plocka undan lite och sen tänkte jag ta tag i lite grejer på SSO.
Måste sortera in alla nya kläder och skicka hästar till hästön eftersom det är fullt i stallet!
 
 
Hörs lite senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: