Gallant Unicorn

Höstpromenad

Okej, nu är det ju inte riktigt höst på SSO, i alla fall inte någon annanstans än i GÅD...
Men men, lite höststämning var det i alla fall!
 
 
Söta lilla SummerCrush, hämtade hem honom från hästön och nu är han glad och pigg igen!
 
 
 
Sen tog vi en liten promenad på stranden med, längtar verkligen till snön nu!
Både på SSO och irl, tyvärr så lär ju inte snön komma till SSO förrän några dagar före jul
men det är ju faktiskt inte så jättelångt kvar till julafton :D
 
 
 


Kommentarer
Postat av: addison goldstar

samma här!
vill att snön kommer till sso snart!:))

2014-11-09 @ 20:04:34
Postat av: Ebba Highland

Bästa höstoutfiten!!! <3 Men på sso längtar jag verkligen till snön. Vill att det ska komma lite snö redan nästa onsdag och att det ska fyllas på och bli mycket snö sen typ 1 vecka innan julafton... Förra året var jag faktiskt besviken på snön det var ju jättelite snö nästan ingen alls. Jag tycker att de borde jobba med snön så att den blir bättre och djupare för man vill ju ha lite verklighet och massa snö. En till rolig sak skulle vara om man kunde bygga typ snögubbar på ewerwindfälten och där på "ödemarken" vid firgrove. Jag hoppas på snö snart men om det inte blir snö irl så är det inte så kul om det är på sso. Nej snö både på sso och irl ska det vara enligt mig!:) puss o kram ♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Ja gud vad mysigt det vore! Håller helt med dig! :D
ssohaley.blogg.se

2014-11-11 @ 16:19:49 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: