Gallant Unicorn

Hubertusjakt!

Vår duktiga ridlärare Karin brukar se till att våra hästar sprattlar med benen på rätt sätt
genom att ge oss lektioner med kniviga övningar...
Igår så hade hon satt ihop en hel Hubertusjakt, den kvinnan har ambitioner!
Hon vågade ge sig ut i vildmarken med ett helt gäng drakar.
Det här med att rida på vackra (tönt)led och sköta sig, det är helt enkelt inte vår starkaste sida.
Men det gick riktigt bra och det var jätteroligt!
 
Vi samlades vid arenan för att få instruktioner
 
 Sen så red vi lydigt efter Karin som red först och visade vägen.
Följande bilder är från själva rundan som vi red:
 
 
Här någonstans så kraschade Fraps för mig utan att jag märkte det så jag fick inga fler bilder :/
 
I alla fall så vann Sture, så sjukt snabb! Vad matar hon sina hästar med?
Det kan ju inte vara raketer för det fungerar inte, jag har minsann provat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: