Gallant Unicorn

Jag blir så uppgiven

Blev väckt strax efter 3 av en granne som inte vet hur man beter sig i den civiliserade världen.
Trött och grinig satte jag mig vid datorn och upptäckte att jag kunde göra nya uppdrag, wooooop!
 
Uppdragen var verkligen jätteroliga, MEN jag blev genast sur igen när jag insåg att jag inte fick ryktespoängen det är meningen att man ska få när man gör vissa uppdrag!
Jag sitter fast här:
 
Räknade ut att jag gott och väl borde ha minst 1500 vid det här laget...
Tydligen så är det fler som har problem med det här så jag hoppas att de löser det snart,
jag vill kunna köpa saker och få nya uppdrag ju :/

Kommentarer
Postat av: Vanessa Pinkgirl

Hej Haley jag ville bara berätta att du får bara rykte när du gör dom dagliga så är det iallafall för mig hoppas det var till nån hjälp :D

Svar: Det var de dagliga jag gjorde :(
ssohaley.blogg.se

2014-11-25 @ 18:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: