Gallant Unicorn

Maskeradhoppning!

Vi skulle egentligen haft ett annat event igår, men eftersom väldigt många hoppade av
så blev det en maskeradhoppning istället... En liten men tapper skara samlades utanför ridhuset.
 
 
Det här var dock inte riktigt alla, några befann sig inne i ridhuset när jag tog bilden.
 
 Jag och Amanda var vackra flickor, tyvärr så vann ingen av oss men kul var det! :D
 
 
Annars då? Jo jag spenderar den mesta tiden med att spela WoW just nu ehehe ska levla 
upp till level 100 men eftersom det är sånt tryck på servern jag spelar på just nu så
har jag spenderat största delen av tiden med att stå på kö in till servern -_- 

Kommentarer
Postat av: Veronika Dragonforce

Tjusiga ni alla var! Synd att jag missade det, älskar maskerader, men skoluppgifter är prio även om det är trist -.-

Svar: Ja irl livet måste ju gå först tyvärr :P
ssohaley.blogg.se

2014-11-14 @ 14:00:00 - http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Colette Goldtree

Ni var sånna där läskiga tvillingar :p

Svar: Haha ja :D
ssohaley.blogg.se

2014-11-14 @ 20:19:13 - http://jorvikstarstableonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: