Gallant Unicorn

Nemos häst satte ned foten (hoven) och sa NEJ!

Bokstavligt talat.
Nemos häst var väldigt tydlig med att han (hon kanske?) inte ville hoppa just det här hindret.
Jag hade stora problem med just det där hindret igår. Först på mitt konto, sen på Nemos konto och
till sist på Felles konto. Jag satt och gjorde de dagliga i Dinodalen tre gånger igår eftersom både
Nemo och Felle hade fått förhinder och inte kunde göra sina dagliga uppdrag på egen hand.
 
Jag tror att det handlade om att jag inte gjort ett annat uppdrag innan jag gav mig på tävlingen.
Det ledde till att det låg kvar saker på banan och vid hindret på bilden så gjorde saken som 
är till ett av de dagliga uppdragen hos Professor Einsten att det var näst intill omöjligt att hoppa
just där... Efter mycket om och men så lyckades jag dock övertala Nemos förvuxna köttbulle
(nej jag är inte överdrivet förtjust i Nordsvenskarna i spelet...) att hoppa över hindret ^^ 
 
Hur går det för er med ryktesbyggandet?
Jag tror att jag kommer in på nivå fem i morgon, om det finns en sån nivå vill säga!
 
 


Kommentarer
Postat av: adalyn snowburg

Det har gått väldigt bra med rykterna för mig med tanke på att jag avskyr rykte och brukar ta år på mig att göra klart dom ;p Men jag är populär med kallterna och så långt man kan komma hos Nic :D så jag är nöjd ;)

Svar: Det låter bra, bra jobbat :D
ssohaley.blogg.se

2014-11-30 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: