Gallant Unicorn

Taggad inför Hubertusjakten!

Idag har jag (för en gångs skull) varit ute i god tid och förberett mig inför kvällens event!
 
Karin har anordnat en Hubertusjakt och jag är riktigt taggad!
(Om du är osäker på vad en Hubertusjakt innebär kan du läsa mer om det här!)
 
Jag har varit med på en hel del Hubertusjakter IRL och tycker det är riktigt kul,
enda gången det inte var så kul var när min övertaggade ponny missuppfattade det här
med att hålla sig i en klunga lite och bockade av mig innan vi ens hunnit fram till
första hindret, lagom snopet och pinsamt...
 
I alla fall...
Jag har valt häst (bara det kan ta låååång tid för mig) och fixat utrustning som
faller inom ramen för klädkraven, nu kör vi!
 
Okej, vi ska inte köra förrän om flera timmar. MEN jag är redo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: