Gallant Unicorn

Dagen i korthet

Idag har jag fått en hel del gjort faktiskt!
I väntan på att servern skulle öppna igen så förhandlade jag till mig en ny bloggdesign av Sture,
hon är så duktig på sånt medan jag är totalt värdelös^^
Vi får se när den kommer upp, det ska bli så spännande för det lilla jag sett av den är awesome!
 
När servern väl öppnade så var jag med Berit, Sture och Annie och filmade uppdragen,
sjukt kul att vara med igen eftersom det var evigheter sen sist!
 
 
Haha flummigaste ever eller?
 
Sen var Sture tvungen att gå och laga mat (som den rediga madamen hon är!) och Nemo
anslöt sig till gruppen :)
 
 
Efter att vi filmat klart lekte jag runt lite innan det var dags för veckans klubbmöte.
Idag fick Berit äran att bestämma plats och klädsel och det slutade med att vi hamnade 
utanför Spejmäster och vinterkläder hehe :)
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: