Gallant Unicorn

Ett sista försök...

Och så var problemet tillbaka.
Mina tidsinställda inlägg kommer inte upp och försvinner helt så att jag inte kan
posta inläggen senare heller? 
 
Jag förstår inte, gör jag något fel? Det fungerar ju ibland, och då kommer det jag skrivit 
upp precis när jag har ställt in att det ska postas MEN sen vissa dagar så kommer det
inte upp ett enda litet inlägg och jag tycker det ser så trist ut när bloggen står tom...
Igår så skrev jag ett ganska långt inlägg med flera bilder om mina funderingar kring
Dinodalen. Har ni läst det?
Näe. För det försvann.
Tror jag får börja spara min tidsinställda i ett dokument på datorn så att jag kan
ta dem därifrån om det här problemet inte blir löst snart...
Det här är lite ett sista test (igen -_- ) för att se om det fungerar som det ska,
ställer in att det här inlägget ska postas klockan 11.10 den 27:e oktober.
 
 
Aja, jag ska sluta gnälla och visa er hur fin min nya nordsvensk är!
 
 
Nu i efterhand så inser jag ju att det inte var världens bästa bild.
Men... Han är söt i alla fall!
Insåg precis en annan sak: Jag har inte ens nämnt den här lilla kusen i bloggen innan!
Jag har postat bilder på honom men inte skrivit något om själva hästen?
 
Jag har vid upprepade tillfällen skrivit att jag inte skulle ha en till Nordsvensk.
Så jag köpte en till Nordsvensk.
I min värld är det ett logiskt resonemang!
Okej han var så söt och i ett svagt tillfälle i mitt liv så klickade jag på ''Köp''-knappen och 
så bodde han i mitt stall...
 
Han heter i alla fall SilverFeather och jag kommer att skriva om inlägget om
Dinodalen och då berättar jag mer om mina två Nordsvenskar :)
 
 
På tal om Dinodalen... Jag var så skeptisk till att kalla den just Dinodalen men 
det blev för jobbigt att skriva ut hela namnet hela tiden så jag gav efter...
Anledningen till att jag inte riktigt gillar smeknamnet är att det första jag kommer
att tänka på när jag hör ordet ''dino'' är den här lilla filuren:
 
Han är sååååå söt och jag hoppas lite i smyg att han ska bo i Dinodalen^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Cookie

Skulle man få ta och låna "why" bilden till min blogg ibland? Skriver såklart källan (dig)

Svar: Haha absolut :)
ssohaley.blogg.se

2014-10-27 @ 20:44:03 - http://jorvikstarstableonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: