Gallant Unicorn

Favorithögtid?

SSO är helt underbart när det gäller högtider!
Massor av olika dekorationer, uppdrag som är anpassade efter högtiden och fina kläder...
 
Från 1:a april (men skulle kanske kunna vara alla hjärtans dag med tanke på alla hjärtan?^^)
 
Personligen tycker jag nog bäst om Halloween, både på SSO och irl,
mörkt, mysigt och en anledning att se mina favoritfilmer, skräckfilmer woop woop! :D
 
Tyvärr så har jag inte min hårddisk med alla gamla bilder hemma just nu så kan inte 
visa er bilder från just Halloween eller från alla hjärtans dag...
 
Men jag hittade några från nyår och jul :)
 
 
För de som inte spelade under julen 2013 så fanns det ett dagligt uppdrag där man
skulle dela ut paket i Jarlaheim med hjälp av en av tomtens renar!
 
 
Bilden blev inte så bra, men det är i alla fall fyrverkerier som man kunde köpa under nyår :)

Kommentarer
Postat av: Wirre Weris Drake

Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken som är absolut bäst.. men jag tror det blir julen, halloween är också en mysig högtid :D

Svar: Ja jag har lite svårt att välja mellan just de två jag med :P
ssohaley.blogg.se

2014-10-21 @ 14:44:38 - http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Cookie

Asså, jag avskyr skräckfilmer XD gillar INTE spöken m.m (vampyrer dock) ungdomar som kommer och ska tigga godis är inte heller kul, men jag ÄLSKAR HALLOWEEN ENDÅ! :D

2014-10-21 @ 21:13:40 - http://jorvikstarstableonline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: