Gallant Unicorn

Heja oss!

Igår så lekte vi lite vid Jaspers pumpafarm, vi körde kurragömma och vi som redan
blivit hittade stod snällt och väntade vid Jasper...
 
Så kom jag på att jag skulle testa att hoppa upp på halmbalarna som ligger på 
sidan av Jaspers hus så jag tog min lilla ponny och skulle hoppa upp.
Det resulterade så klart i att jag fastnade ganska ordentligt.
 
 
Felle ville med testa. Och så satt vi fast båda två...
 
Ettan skulle vara snäll och hjälpa oss genom att bjuda in oss till en grupptävling,
det brukar oftast funka om man har fastnat och inte kan komma loss!
 
Den här gången hjälpte det dock inte, för tävlingen vi fick var inte direkt den
vi trodde att det skulle bli så vi kunde inte starta den...
 
 


Kommentarer
Postat av: Karin Sweetwright

Det där råkade jag ut för igår med. Sjukt störande...

Svar: Ja men eller hur? Tur att det gick att ringa hem i alla fall :)
ssohaley.blogg.se

2014-10-28 @ 10:01:17 - http://sweetwright.blogspot.com
Postat av: Mia Kingnight

Hur fick du det häst namnet? :o

2014-10-28 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: