Gallant Unicorn

Jag vill ha klackskor på sso!

Har ni som jag varit med om att ni satt ihop en jääääättefin outfit och sen ska det
hittas skor till och så är alla...Fula?
 
Westernboots, ridstövlar, sneakers och så de hemskaste av alla - de som ser ut som gummistövlar!
Och ja, så de där förfärliga skorna som kom i somras, ballerinaskorna.
Ballerinaskor och Foppatofflor är något av det fulaste jag vet...
De kan vara jättesöta på andra men jag skulle aldrig få för mig
att använda det irl och jag tror jag har tagit med mig det hatet för den typen av skor in i spelet hehe...
 
Jag skulle vilja ha lite mer eleganta skor till SSO.
Kanske inte skor med 20 cm genomskinlig klack (och ja ni som är lite äldre vet precis
vilken typ av skor jag syftar på!^^) men skor som passar till kjolar och klänningar.
 
Om anledningen till att det inte finns klackskor i spelet är att det är ett ''barnspel'' så 
tror jag att det är rätt kört med det ändå, jag menar magtröjorna och de kortkorta kjolarna? 
Inte så värst barnvänligt...
 
Ms.Drake har ju (nästan) fina skor? Hur mycket finare skulle inte de vara till en kjol?
 
 
Jag vill ha in mer variation på kläderna i spelet, det som finns nu är fint och så 
men jag vill ha mer saker som liknar skinnjackorna och de slitna jeansen.
Inte så puttigulligt helt enkelt ^^

Kommentarer
Postat av: Mandy Applepie❤️

Klackskor.. Går ju inte att rida i. Det gör ju inte gympaskor heller egentligen men AA. Är nog därför

Svar: Men då skulle ju inte ballerinaskorna vara med heller? :P
ssohaley.blogg.se

2014-10-30 @ 11:25:26 - http://Horsepie.blogg.se
Postat av: Moa Flowerrock

Det finns en form utav "klackskor"
Det är bootsen med klackar som finns i olika färger på varje plats i Jorvik :)

Svar: Ah, Westernbootsen? Eller vilka menar du? ^^
ssohaley.blogg.se

2014-10-30 @ 18:08:10
Postat av: Rebecca Darkblanket

Det är ju inte ens klack på ridstövlarna?
Tänk om man fastnar och hästen springer iväg.

2014-11-01 @ 14:26:02 - http://jorwik.bloggo.nu
Postat av: anonym

Okej såhär är det: ofc kan man rida i klackskor hur f'n kan man rida annars? hallå man måste ha klack. Men 20 cm...? Njaa.. jag tycker det är bra att dom inte har klackeskor i sso för det bevisar att sso-teamet kan NÅT om hästar iaf. och dessutom är det inga problem alls att rida med gympaskor. Har gjort det flera gånger, tro mig, är uppväxt med hästar.
Ojoj rörig kommentar men hoppas nån fattar.

2014-11-01 @ 20:34:03
Postat av: lina wattree

haha förstår vad du menar haley e 12 år och har typ klackar på mig hela tiden men när jag ska typ gå till skogen med vännerna blir det svårt >.< men klackar kan man ha när man ska ha klänningar eller kjolar kan man inte ha ett par klänningar där man kan ha kort armad och den e det typ som en rund cirkel vid halsen och varför inte smycken till det skulle va coolt

2014-11-06 @ 10:35:23
Postat av: Ellen Wennberg

Om du e 12 år och e med i Sneaky Dragons
det är åldersgräns på 18 år

Svar: Vad pratar du om? Vem är 12? :0
ssohaley.blogg.se

2015-03-05 @ 08:02:58 - http://ssoHaley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: