Gallant Unicorn

Läget just nu

Tänkte bara förklara lite varför jag varit så inaktiv...
Så här är det:
Förra veckan så gjorde jag illa ögonen på jobbet.
Jag skulle stänga en diskmaskin som används för att diska maskindelar,
maskinen var öppen och hade inget program igång.
Men ändå fick den något ryck och började spola vatten.
Eftersom jag stod rakt framför den (luckan öppnas framåt och nedåt) så fick jag allt vatten över mig.
Det är 70 grader varmt vatten blandat med kemikalier och snus.
 
Jag fick så klart åka till sjukhuset och där spolade de mina ögon med koksaltlösning och gjorde
massor av tester, tänk er själva vad obehagligt att få något spolat i ögonen under en timmes tid...
 
Jag hade enorm tur, det blev inga hål på hornhinnan men små repor så jag får inte sitta vid datorn,
tvn eller läsa längre stunder för att inte anstränga ögonen.
Första dagarna fick jag inte heller vara ute i solljus mer än absolut nödvändigt...
 
Nu är det dock ganska okej med mina ögon, jag blir inte lika trött i ögonen när jag spelar
så nu kan jag sitta och spela nästan som vanligt...
 
Ja, det var väl det jag hade att berätta angående det...
 
På spelet har jag inte så jättemycket att göra, jag har gjort mina födelsedagsuppdrag varje dag och
även hjälpt Alice med hennes uppdrag eftersom hon inte kan spela för tillfället :)
 
Haha Barbara langar dissen, tror hon blev sur för att jag gjorde födelsedagstävlingen eller nått^^
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Nej men fy vad äckligt. Stackars <3<3 ♥♡♥♡ shit vad läskigt jag skulle typ ha dött. Och jag är typ känslig i ögonen en gång flög en mini fluga in i mitt öga och då så hade jag ont i det resten av dan (typ 4 timmar) så jag skulle inte klarat av det nej usch. Janni vad är det egentligen som händer dig hela tiden. Din chatt funkar inte och du gör illa dig. Stackars liten <3<3 nästan bra Janni känner mer och mer hur mycket jag älskar dig. Min dröm just nu skulle va att få prata med dig igen så som förut innan din chatt blev dum. Fy jag saknar det så mycket och tänker på det varje gång du är inne. Saknar dig sjukt mycket puss o kram ♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2014-10-09 @ 21:45:43 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: