Gallant Unicorn

Lektion för Karin

Igår  så hade vi lektion för Karin.
Eller ja, jag hann inte vara med så länge förrän jag blev avbruten av folk  irl...
 
Vi skulle ha våra starthästar och ''nybörjarkläder'' så här vackra var jag, Nemo och Stureosten!
 
Alla var så himla vackra igår <3
Är det bara jag som tycker att Ellies häst ser ut som en yngre version av min?
 
 
Min häst hade lite svårt för det här med avstånd och tog en tugga av Nemos hästs svans ^^
 
 
Jag försökte fjäska för ridläraren innan lektionen
(så att hon skulle ha överseende med att jag inte kan styra för fem öre) 
det gick tyvärr inte som  jag planerat eftersom Karin inte ens såg mig i början haha!
 
 
 
Nästa gång ska jag säkra mitt hus från oväntat besök, kanske gräva en vallgrav och fylla med hajar?
Eller så öppnar jag inte dörren, folk får ju faktiskt respektera att jag är på event! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: