Gallant Unicorn

Neeeeej, sluta nu!

Jag blev ifattjagad av en tjej som undrade varför autografen jag skulle skriva
till henne inte hade kommit upp. Så jag tänkte ladda upp den på en gång...
 
Hittar inte mappen jag sparat de färdiga autograferna i på min dator, letar igenom 
båda hårddiskarna på datorn men den finns inte någonstans.
Så jag börjar igenom usb-minnen och externa hårddiskar men mappen finns inte!
Jag blir så less, det känns så himla tråkigt att det nu är flera personer som kanske
har väntat på att just deras bild ska dyka upp länge, och så kan jag inte ladda upp den...
 
Jag får helt enkelt börja om från början med autograferna från början.
Så ni som vet att ni frågat efter en autograf men inte fått den, snälla kontakta mig 
så får du en ny! :)
 
På tal om konstiga saker förresten, idag var jag i grupp med ett spöke på sso!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: