Gallant Unicorn

Random utdrag från chatten

Visste ni att vi i Sneaky Dragons är lite, eh, speciella?
Men jag älskar det!
Jag har plockat ur några delar från chatten som bevis på detta.
(Det är dock inte mycket jag kan visa, haha ibland går det överstyr^^ )
 
 
 
Sen finns det såååå många gulliga spelare som kommer fram och vill prata eller ta en bild.
Tyvärr har jag ofta bråttom, men jag vill att ni ska veta att jag verkligen uppskattar att
ni kommer fram, hinner jag inte stanna när du försöker prata med mig så skicka ett brev
så möter jag upp dig så fort jag bara kan :)
 
 
 
Skulle kunna fylla en hel sida med såna här bilder, ni är ju så otroligt söta <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Ja vi är så söta så :) ♥ jag hade kunnat fylla hela inlägget hihi fast jag är en liten blyg människa som helst vill skriva i vänchattistället för sägchatt men ska nog börja ta för mig i säg också. Dock är jag lixom vän me dig o Nemo så dör inte när jag ser er eftersom att jag är van att prata med er. Det betyder ju absolut inte att jag älskar er mindre utan tvärtom mer!! :) Jag känner för att få kanske 4 timmar och skriva några riktigt långa "kärlekskommentarer" till dig Nemo och Sture. Vill bli vän me sturis! Så när jag ser Sture så typ dör jag inte för att jag älskar henne mer än dig o Nemo utan för att jag inte är vän me henne och inte brukar prata me henne så jättemycket. Puss o kramizz på dig Janni :) ha det gött ♥♥♥

2014-10-01 @ 22:07:21 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Ja vi är så söta så :) ♥ jag hade kunnat fylla hela inlägget hihi fast jag är en liten blyg människa som helst vill skriva i vänchattistället för sägchatt men ska nog börja ta för mig i säg också. Dock är jag lixom vän me dig o Nemo så dör inte när jag ser er eftersom att jag är van att prata med er. Det betyder ju absolut inte att jag älskar er mindre utan tvärtom mer!! :) Jag känner för att få kanske 4 timmar och skriva några riktigt långa "kärlekskommentarer" till dig Nemo och Sture. Vill bli vän me sturis! Så när jag ser Sture så typ dör jag inte för att jag älskar henne mer än dig o Nemo utan för att jag inte är vän me henne och inte brukar prata me henne så jättemycket. Puss o kramizz på dig Janni :) ha det gött ♥♥♥

2014-10-01 @ 22:07:25 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: