Gallant Unicorn

Så var födelsedagsfirandet över

Eftersom jag inte har kunnat blogga så har jag inte kunnat skriva om årets
födelsedagsfirande än, men bättre sent än aldrig va?
 
Tänkte börja med kläderna och utrustningen som vi fick.
 
 
 
Jag gillar verkligen det lila, men jag kan inte låta bli att tänka att det hade sett 
bättre ut utan det gröna... Vitt och lila är verkligen en kombination jag gillar.
Men det kunde ha varit värre, och tröjan är verkligen fin!
 
 
Och tävlingarna, det är väl nästan allas dröm att tävlingarna ska ge 1500 xp?
Det gick plötsligt så mycket fortare att levla, det gillar vi^^
Skulle gärna se sminket som tjejen har som valbart smink i spelet! 
 
Och så alla fina dekorationer så klart :)
 
Största tårtan ever? Har så klart sparat en bit i min ryggsäck :)
 
 
Idag bevittnade jag en våldsam krasch mellan ett flygplan och en luftballong...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: