Gallant Unicorn

Något att tänka på...

Det här har inget med SSO att göra.
Men när jag satt och levlade i morde så fick jag för mig att se en av mina favoritfilmer.
The Breakfast Club.
 
Inte hört talas om den? Det kan bero på att den är från 1985.
Just det, en riktigt gammal film. Dock inte lika gammal som min absoluta favoritfilm, den är från 1939 ^^ 
 
I alla fall, jag tycker faktiskt att det är en film som alla borde se.
Den får de flesta att inse att trots att vi kan vara så otroligt olika så är vi ändå lika på insidan,
kanske något att tänka på nästa gång det är någon i globala chatten som verkligen går dig på nerverna?
 
Filmen har (enligt mig) den prefekta blandingen av allvar, sorg och komedi :) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie Northfall

♫ Don't you forget about me ♫
Mysfilm!

Svar: Ja, så underbar :)
ssohaley.blogg.se

2014-09-24 @ 23:42:56 - http://ellienorthfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: