Gallant Unicorn

Nej jag dissar inte spelare!

Varje dag får jag brev från spelare som frågar varför jag ''dissar'' dem i vänchatten.
Saken är den att jag inte gör det med flit... Mina chatter beter sig jättekonstigt!
När jag loggar in så funkar de oftast som de ska, men sen så börjar de krångla och jag kan inte
''markera'' chatten och skriva, vet inte riktigt hur jag ska förklara det riktigt men det är som att
jag inte klickat nere i rutan där man skriver utan bara har chatten öppen...
När man har klickat på rutan där man skriver blir den ju vit, men min fortsätter att vara grå och det
går inte att skriva något så oftast kan jag inte svara hur mycket jag än vill!
 
Vänchatten är allra värst, den fungerar oftast bara om jag skriver till någon precis när jag loggat in,
sen är det liksom kört och jag kan inte svara om någon skriver till mig...
Sägchatten fungerar oftast, men den kan vara sjukt mycket efter, samma sak med klubbchatten
men det brukar lösa sig om jag loggar ut och loggar in igen.
Globalchatten använder jag inte lika ofta men den har jag inte märkt lika stora problem med...
 
Här är ett exempel på hur det ser ut när chatten slutar fungera, skulle skriva något till
Violet men så blev chatten grå och det gick inte att skriva mer...
Det spelar ingen roll hur mycket jag klickar, inget händer :(
 
Jag har kontaktat supporten men inte fått några svar, så vill du mig någonting så skriv ett
brev, annars finns risken att du inte kan få ett svar för eftersom vänchatten bråkar
så mycket så tittar jag väldigt sällan på vänchatten om jag inte skrev med någon när jag loggade in...

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Stör det dig om man skriver i vänchatten?? Ser du vad man skriver? Supporten borde bli bättre på att svara. Man ska väl inte behöva vänta flera veckor eller? Kram det är så synd att jag inte kan chatta med dig jag saknar det mycket. Visst man kan breva med det är inte alls samma sak. ♥

2014-09-22 @ 22:56:22 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: