Gallant Unicorn

Annie's Quarter

Annie gillar inte att levla sin Quarter, så jag levlade den åt henne idag.
Annie säger att hon blir åksjuk av att levla den, och jag fattade inte alls vad hon menade först.
Jag märkte inget sånt när jag levlade min Quarter, men när jag väl började levla hennes förstod jag
precis vad hon menade!
Man känner sig nästan lite sjösjuk av att titta på den!
Jag vet inte vad det är, om det beror på att den är mörkare och har andra skuggningar än
vad min häst har... Men om man inte ändrar kameravinkeln utan ser den rakt bakifrån så blir det
väldigt gungigt och guppigt! Jag har alltid kameravinkeln snett underifrån när jag levlar
(förutom om jag ska ta en bild, då ändrar jag den...).
Så länge jag hade den så så märkte jag
ingen skillnad, men så fort jag släppte datormusen blev det nästan jobbigt att titta på hästen...
 
Hur som helst, det är en fin häst i alla fall!
 
 
 
Hoppas det kommer fler Quartrar i flera färger, gillar verkligen formen och animationerna de har!
 


Kommentarer
Postat av: Stephanie Diamondfall

Har själv den där hästen och har inte märkt av det. Och då har jag väldigt lätt att bli åksjuk av spel och sånt.

Svar: Jag märkte inget med min egen Quarter men med Annies :P
ssohaley.blogg.se

2015-04-20 @ 19:33:43 - http://diamondfallstephanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: