Gallant Unicorn

Drakarna anföll örnarna

Jag höll på att sätta ihop en outfitt i godan ro. Då fick jag höra att Walking Eagles hade event.
Och vi fick vara med och leka? Vi säger aldrig nej till att leka med örnarna!
 
De var westernklädda och fina, så jag passade in perfekt i min outfit!
Nästan alla i Sneaky Dragons har förvandlats till tanter (även den motvilliga Sture)
så det blev lite kaos när det var oklart hur många kafferaster och kisspauser som skulle
räknas med under eventets gång. Men sen kom vi igång ordentligt!
 
Vi delades in i tre grupper, sen skulle vi göra det ledaren för eventet sa...
 
Det blev lite kaos ibland eftersom det var svårt att nå sägchatten över hela paddocken...
Men över lag så tycker jag att det gick riktigt bra och de var jättekul!
 
Efter lektionen så raceade  vi lite upp till Observatoiret, en hel hög med örnar och drakar! :D
 
 
 
 
Tack Walking Eagles för att vi fick vara med och leka! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: