Gallant Unicorn

En Haley utan vampyrsmink?

Jag tror att jag kommer byta smink när Nemo är klar med Jorvikvampyren.
Vampyrsminket är så fint och coolt, men jag känner att det begränsar mig lite
när det handlar om mina egna serier. För om vi ska vara ärliga, det finns bara en äkta 
vampyrserie på sso, och det är Jorvikvampyren. Allt annat kommer att se ut som dåliga uppföljare typ.
Menar så klart inte att ingen annan kommer kunna göra en bra vampyrserie, men Nemo var först ^^
 
Hur som helst, jag vill kunna byta smink lite hur jag vill och eftersom man blir av med
vampyrsminket för evigt om man byter så väntar jag...
Funderar på hur jag ska göra med ansiktet på min karaktär, ska jag ha kvar det som det är,
eller ska jag köra på något helt nytt? Ögonfärgen älskar jag så den kommer inte bytas i alla fall!
 
Så här ser Haley ut nu, fint men det passar liksom inte in i någon annan serie...
 
 
Så här ser ''originalHaley'' ut, tycker det är ganska fint! Dock kommer jag byta hår...
 
 
Men jag gillar det här med, så är lite kluven...
 
Haley är ju min allra första karaktär så jag är otroligt fäst vid henne. Tror jag kommer ha svårt att
ändra på något utan att få panik och ändra tillbaka det efter ett tag haha^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: