Gallant Unicorn

Enkel svart och brun outfit

Ett önskemål som var återkommande när jag frågade vad ni ville läsa om var outfits.
Jag älskar att sätta ihop outfits men det är ju det som jag tycker är fint,
vet inte om andra gillar det  jag tycker pasar ihop hehe!
Men jag ska göra mitt bästa på att bli bättre på att posta mina outfits!
 
Här är den outfiten jag använt nu när jag levlat senaste dagarna, bytte till min starthäst eftersom
det känns som att man ser allt tydligare på en ljus häst...
 
 
Ryttare:
 
Hjälm: Svart stallhjälm 71 SC eller 7270 JS, från en av shopparna i Moorland.
Jacka: Justins jacka 59 SC eller 6550 JS, från Moorland's Mästarbutik i Moorland.
Handskar: Getinghandskar  88 SC eller 8770 JS från en av shopparna i Moorland.
Byxor: Svarta jeans 96 SC eller 9770 JS från ''Slottet'' i Silvergladebyn.
Stövlar: Svarta mockastövlar 125 SC från Ferdinand's Hästmarknad.
Glasögon: Flotta solglasögon 69 SC från Fort Pinta
 
Häst: 
 
Träns: Moorlandset - träns 99 SC från Moorland's Hästaffär
Sadel: Moorlandset - sadel 139 SC från Moorland's Hästaffär
Schabrak: Svart vildmarksschabrak 92 SC eller 8850 JS från Horses R Us i Silvergladebyn.
Benskydd: Bruna vildmarksbenskydd 99 SC från Horses R Us i Silvergladebyn.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: