Gallant Unicorn

God (tidig) morgon!

Som ni kanske märkte så var det lite tomt på bloggen igår...
Det beror på att jag är och leker med Amanda Wolfdaughter, Nina Bunnystorm och Victoire Winterfall!
 
Vi är hemma hos Amandas pappa och myser, tittar på film, spelar spel och har det bra!
Anledningen till att jag är vaken och bloggar klockan 6 på morgonen är att Amandas pappas katt
tyckte att han skulle sova på mig så jag vaknade av att han hade sin svans i min mun och av att jag
knappt kunde andas. Den där katten är sååå stor! Helt sjukt, men han är söt så det var okej ^^ 
 
Var fräck och stal bilden helt från Victoire, den är ju såååå söt haha!
 
Min laptop verkar inte tycka om att vara på landet, den är dum.
Kopplar ifrån från nätverket hela tiden så vi får se hur mycket jag kan spela och
blogga, om inte annat så hörs vi i morgon när jag är hemma igen :)

Kommentarer
Postat av: Haley Lightlee

Hejhej!
Jag undrar bara om du vill kola min blogg. Har inte alls många läsare, men jag har jobbat stenhårt på att göra den fin. Skulle bli väldigt glad!
MVH Haley Lightlee

Svar: Det hade jag kunnat göra om du hade skrivit vad den heter :P
ssohaley.blogg.se

2015-04-18 @ 12:46:03
Postat av: Ebba

Hur många klubbledarstolar finns det haley?är så sugen att sitta i tronen som klubbägare!funderar på att skaffa en klubb som heter Ghost riders på server trePs:jag är på server tre.heter Linnea snowwood där:P

2015-04-18 @ 21:31:32
Postat av: Ebba

Hur många klubbledarstolar finns det haley?är så sugen att sitta i tronen som klubbägare!funderar på att skaffa en klubb som heter Ghost riders på server trePs:jag är på server tre.heter Linnea snowwood där:P

Svar: En för ägare , och sen de som är på sidorna antar jag ^^
ssohaley.blogg.se

2015-04-18 @ 21:31:46
Postat av: Ebba

Kan du lägga ut en bild på ett inlägg hur det ser ut?

Svar: Menar du inne i klubbhuset? Eller hur menar du? :)
ssohaley.blogg.se

2015-04-18 @ 22:45:13
Postat av: Ebba

Inne i klubbhuset

Svar: ska nog kunna fixa det :)
ssohaley.blogg.se

2015-04-19 @ 18:52:24
Postat av: Ebba

När tror du det blir?

Svar: https://www.youtube.com/watch?v=xUVZRly20ZM här har vi filmat en del inne i klubbhuset. Där kan du se
ssohaley.blogg.se

2015-04-21 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: