Gallant Unicorn

Inga Quarterhästar i dag heller...

Blev lite besviken på dagens uppdatering, inga nya hästar, ett väldigt kort uppdrag
och sakerna som kom till gallerian var väldigt dyra...
 
 
179 Starcoins? Det betyder alltså att man får spara i två veckor om man inte köper Starcoins.
Visst det var fint, men jag tycker att det är alldeles för dyrt egentligen...
Förstår ju att sso behöver tjäna pengar på spelet MEN det där är lite väl saftigt för ett schabrak enligt mig!
 
 
Dock så tyckte jag att en del av utrustningen var fin så köpte lite nya saker i alla fall!
 
 
Älskar den dovt blåa nyansen, ser den gärna på mer utrustning och gärna på en tröja,
en hjälm eller en jacka så att man kan matcha kläderna med utrustningen! :D
 
Det kom ju nya kläder med, men det enda plagget som föll mig i smaken var det här tröjan:
 
Tänkte att den kanske kan vara fin till det beige och ljusblåa westernsetet?
Eller kanske till det gamla hederliga Moorlandsetet? (Det måste ju vara spelets mest andvända set?^^).
Hur som helst så älskar jag hur de börjat lägga in mer detaljer och skuggor i kläderna, sån skillnad!
 
 

Kommentarer
Postat av: RadioaCtiv3

Är inte det där den nya fina blåa västen xD ?

Svar: Den stiliga västen^^
ssohaley.blogg.se

2015-04-30 @ 06:48:02 - http://dextrastarstable.blogg.se/
Postat av: RadioaCtiv3

Just det, du kom med i ett blogginlägg här http://dextrastarstable.blogg.se/2015/april/fgc-med-haley-rainstorm.html

Svar: Se där ja :D
ssohaley.blogg.se

2015-04-30 @ 06:54:17 - http://dextrastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: