Gallant Unicorn

Lite uppdrag i Asien...

Har ingenting att göra på mitt konto på AirStar så hänger på den asiatiska servern en hel del...
 
Idag har jag bland annat vallat lämlar och gjort dagliga uppdrag i Jarlaheim!
 
 
Det är riktigt roligt att göra alla ''gamla'' uppdrag igen, men skattjakten har jag inte saknat,
som tur är så är jag klar med den i morgon!
 
 
Jag har fixat lite tävlingsutrustning till min lilla häst nu, och även köpt bättre kläder till min
karaktär. Nu ska här tävlas! Det är så sjukt, på den här servern blandas alla i samma grupp under
championaten! Alltså kan en spelare i level 5 hamna i samma grupp som någon i level 16!
Men jag vet inte, det här med genvägar och tävlingsutrustning verkar inte vara någon big deal här...
 
Det är inte det minsta svårt att vinna en championat här, jag fastnade och failade en hel del och kom 
ändå på andra plats! Då tävlade jag mot en spelare som var level 16, och jag var i level 10!
Men det verkar vara en riktigt härlig stämning på den här servern, än så länge i alla fall...
 
Det lär säkert komma någon besserwisser som tycker att hon (eller han!) är bättre än andra,
men jag hoppas att det tar ett tag. Jag gillar att kunna prata med andra spelare som trots att
de är på en mycket högre level behandlar andra som jämlikar...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: