Gallant Unicorn

SunWarrior fick komma hem

Visst är han fin? Jag försöker att variera mig bland mina hästar, men den
här kan jag inte släppa iväg allt för länge för då saknar jag honom haha!
Lite sjukligt fäst vid mina pixelpållar tror jag...
 
 
 
 
Om jag av någon anledning skulle bli av med alla mina hästar som jag köpt så är det nog
den här som jag skulle köpa tillbaka först. Jag tycker att den är så fin, trots att den har mörka ben!
 
Jag hade velat ha ännu flera hästar i samma färg (Quarterhästen är lik, men inte riktigt samma nyans...).
 
Nu har jag spenderat lite tid med att fota SunWarrior, vad ska jag pyssla med resten av dagen?
Har faktiskt inget jag ''måste'' göra idag så kommer nog att logga in på mitt konto på den asiatiska
servern och fortsätta med uppdragen där...
 
Och kanske levla de stackars hästarna jag har på mina konton som jag filmar ifrån?
De bara står där helt övergivna och ledsna...
Okej ledsna är de inte för jag ser till att alltid ha stallhjälp, men de kan nog behöva lite kärlek ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: