Gallant Unicorn

Tankar om de nya hästarna och Dew's

Jag antar att de flesta av er har sett den här videon:
 
 
Vad tror ni om de nya hästarna? Quarterhästarna är så vackra på riktigt, och jag hoppas
verkligen att de inte kommer ha så där lång hals som de ser ut att ha i videon...
 
Jag förknippar just den här rasen med westernridning, och jag tycker att det är roligt att det 
börjar komma westerninspirerad utrustning med bra bonusar!
 
Jag älskar den nya westernutrustningen som kommit till gallerian:
 
Tänk om det skulle komma ett par chaps med ''Rida'' +5! (Eller några andra byxor alls för den delen!)
Då skulle jag ha så mycket mer utrustning och kläder att variera mellan...
 
Jag tror att vi kommer att få någon liten uppdatering + att påsken försvinner i morgon
och förhoppningsvis ett datum på när Quarter hästarna kommer!
 
Min drömuppdatering skulle vara att vi äntligen får hjälpa till att öppna och restaurera bedrövade Dew's farm och att Quarterhästarna ska finnas där... All plats finns ju!
Till och med ett ''hemstall''!
 
 
Tänk om allt här skulle vara lite mer... Vilda Västern? (Utan alla folkmord på indiander så klart!).
Lite som på High Chaparral om ni vet vad det är?  Så mysigt!
 
Här skulle man kunna köpa westernutrustning!
 
 
Och här skulle man kunna köpa Quarterhästarna! 
 
Jag undrar varför det här stället står helt öde här ute mitt i ingenstans, det är ju så vackert beläget!
Kommer vi någonsin få se det som något annat än en ödegård?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: