Gallant Unicorn

Vad tycker ni om Moorlands nya utseende?

Det känns som om det kommer att ta tid att ta in allt nytt, men jag gillar det verkligen!
Jag har sett att det är flera spelare som inte tycker om alla nya saker, det var dagens 
sak i den globala chatten... Men jag tycker att förändringen var bra, spelet känns fräschare nu!
 
Tänk att mötas av det här när man skapar ett konto, tycker att spelet ser mindre ''billigt'' ut nu!
 
Jag vill bara ta hela Moorland och sätta ut det i verkligheten, jag vill bo där det är så fint!
 
 
Vissa NPC:er (det står för non-player character, alltså det filurerna som inte är spelare på sso)
har fått en makeover med, här är några exempel:
 
Jenna vid Moorlandstallet
 
 
Den här tjejen som står vid grinden i Moorland. Visst är hon fin?
 
 
Tjejgänget vid Moorlands tävlingar är helt nya i spelet
 
 
Josh har fått en total makeover, han ser mycket äldre ut nu...
 
 
Agnetha ser lite.... Eh... Flörtig ut?
 
Sen har det kommit ännu fler förändringar och förbättringar, nu finns det ridande NPC:er runt
Moorland. Det har ridit runt NPC:er i Skördebygden sen den delen av kartan öppnades och
precis som de i Skördebygden så saknar de nya i Moorland tyglar... Ser lite konstigt ut,
Men trots avsaknaden av tyglar så gillar jag att det blir mer liv och rörelse runt Moorland!
 
 Conrads smedja har blivit helt förvandlad, den ser så mysig och ''levande'' ut nu!
 
Skulle kunna skriva hur mycket som helst men det skulle bli ett väldigt långt inlägg...
Bland den största förändringen är nog att alla stenmurar, staket, halmbalar och staket bytts ut!
 
 
Halmbalen ser mer ut som riktig halm nu, med strån, istället för en fyrkantig klump.
Här syns även Tan's förändring och en ny NPC som promenerar runt vid tävlingarna!
 
Så, vad tycker ni om förändringarna? Var det bättre förr eller blev det nya en förbättring?


Kommentarer
Postat av: Dextra Nightstorm

Hoppades också på fler quartrar, håller tummarna att de lägger in det nästa Onsdag istället. Tycker alla NPC's ser ut som de håller på med något fuffens pga. hur deras ögon rör sig xD

Svar: Haha ja men eller hur? Så skumma nu!
ssohaley.blogg.se

2015-04-22 @ 23:26:50 - http://dextrastarstable.blogg.se/
Postat av: Stephanie Diamondfall

Något som är dåligt är att bobcat-jackan som man får är fortfarande den gamla jackan. Hoppas de ändrar det snart.

Svar: Åh är det? Min sån jacka har försvunnit från mitt konto sen länge (har inte sålt den, den är borta) så har inte kunnat kolla :/
ssohaley.blogg.se

2015-04-23 @ 08:19:20 - http://diamondfallstephanie.blogg.se/
Postat av: Elisabeth westpoulos

Den var jätte bra!

2015-04-23 @ 14:38:07
Postat av: Elvira Moonbaker

Jo, den var väl bra. Men jag tycker de dock inte behövde ändra på NPC:erna. Som t.ex Loretta och Tan ser helt dumma i huvudet ut. Och sen har jag alltid varit glad att det finns en blond kille, men inte nu nä (älskar blonda killar #ingenpeddohärinte). Annars är det väl mysigt. Men som Stehpanie säger här ovanför att jackan ska ändras, det tycker inte jag! Jag tycker den är söt haha <3 Den nya ser för tantig ut, som iochförsig alla SSO's kläder gör nu för tiden. -.-

Määh, blev på dåligt humör nu :c

2015-04-23 @ 20:26:22
Postat av: Sallad S

Jag tycker Loretta blev ganska ful

2015-04-24 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: