Gallant Unicorn

Alla vi som kommer bli fattiga klappar nu...

Jag vet inte om ni följer SSO på instagram?
De la i alla fall upp den här bilden igår, titta på dem!
 
 
Ber om ursäkt för den lite gryniga bilden, printade den fån instagram så den blev lite ful i så här stort format...
 
Men ser ni den lockiga manen på den svarta, eller är det bara jag som så gärna vill att den ska ha lockig man at tmin hjärna lurar mig? Hur som helst. Jag har en känsla av att jag kommer att få skicka alla hästar (utom starhästen då!) till hästön och fylla staller med bara Morganhästar? Kommer ju att vilja ha alla tre på bilden, så himla fina! Det lutar åt att jag köper den svarta först, känns som att det var länge sen jag hade en riktigt mörk häst och det är så kul att hitta nya matchningar vad det gäller utrustning och kläder. Den svarta påminner om den svarta Araben, och den är en stor favorit hos mig!
 
Hoppas verkligen att hästen i mitten har vita tecken och inte smutsgråa nu, på onsdag får vi veta! :D

Kommentarer
Postat av: Astrid Gladebell

Jag lutar mig mot den vita och den i mitten. Om den i mitten har helt smutsgråa tecken blir det mer mot den vita. Jag tycker det är lite kul med den gråa mulen, Jag faller så lätt för mular, Och tecken, Haha!

2015-08-21 @ 20:37:47
Postat av: Alva Lightningstar

den vita e supersöt!! ps. Kolla min blogg!

2015-08-21 @ 20:59:25 - http://alvalightningstar.blogspot.fi
Postat av: Anonym

*klapp klapp*

2015-08-22 @ 12:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: