Gallant Unicorn

Beslutsångest

Vill byta frisyr men vet inte vilken av de här två jag ska ta?
 
 
Tycker den här är såååå fin! Frågan är bara om jag kommer tröttna på den?
 
 
Sen den här, saken är bara att det är ju rött och rött skär sig mot en hel del färger så det känns ändå som att det smartare valet vore att ta det blonda då? Men tycker det är svårt att välja ändå...
 
Det här håret har jag nu:
 
Valde det eftersom jag skulle vara rödhårig i Nemos serie men jag är så trött på det här håret nu så jag tar hellre smällen att betala Starcoins varje gång vi ska spela in något än att ha det här håret hela tiden nu...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag tycker du ser fin ut i det blonda. Testa det ;D

2015-08-15 @ 19:31:10 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Claire Masterknight

Det blonda passar jättebra! Blonde's have more fun! (Haha okej jag stavade säkert fel och vet inte om man säger så xD) Men om du är snål med sc så är det smartast att ta det röda. Då behöver man inte ens förklara, alla kan väl sätta upp håret i en tofs? (Du skulle väl vara rödhårig i Nemos nya serie, du var ju det i trailern)

2015-08-15 @ 20:25:24
Postat av: Elsa Shadowstar

Tycker du ska ta det blonda :D
Men det röda är också fint ;)


2015-08-15 @ 20:51:33
Postat av: Anders Oldlund

Blonda!!!!!

2015-08-15 @ 21:01:04
Postat av: Stephanie Diamondfall

Det blonda är nog snyggast men det är nog smartast att ta det röda för då behöver du ju inte byta när ni ska spela in men endå ha ett hår som gillar.

2015-08-15 @ 21:29:34 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Liv Lionforce

Det blonda kan se lite krämigt/smetigt(?) efter ett tag, jag skulle säga det röda, min åsikt :)

2015-08-16 @ 08:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: