Gallant Unicorn

Det här är bra grejer!

Eller, det får ni avgöra själva så klart haha!
Men jag älskar mashups (alltså när man har klippt ihop två eller flera låtar till en, som en mix!), 
och jag erkänner att jag spenderar alldeles för mycket tid på youtube. Men ibland så hittar man guld!
Den här är en av mina favoriter, har haft den i en av mina spellistor på youtube i över ett år och har inte tröttnat på den än! Igår så länkade jag den till alla som satt på TeamSpeak och det verkade som att de gillade den med, älskar tempot och rytmen i den. Även om videon är så snyggt klippt så är det riktigt mysigt att bara sitta och lyssna på musiken med, till exempel om man levlar!
 
Ge den en chans!
(Nej jag försöker inte Rickrolla er, gud är det ens någon av er som är gamla nog att förstå vad det är? #Tant)
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj! Duktiga dansare!💃 Men jag gilla inte direkt låten och rösten men musiken till låten var så bra. Jag är imponerad!👍

2015-08-24 @ 18:41:14
Postat av: Carro

Oj! Duktiga dansare!💃 Men jag gilla inte direkt låten och rösten men musiken till låten var så bra. Jag är imponerad!👍

2015-08-25 @ 15:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: