Gallant Unicorn

Ett nytt Fort Pinta?

Har ni sett bilden som SSO laddade upp på Instagram tidigare idag?
Det verkar som att Fort Pinta kommer att få en liten makeover!
 
 
Det här kom dock inte som någon chock eftersom det funnits i spelfilerna ett bra tag (man kan hitta mycket spännande där!). Undrar om de slår två flugor i en smäll och uppdatarera Fort Pinta redan nästa vecka när strandfesten försvinner? Är det någon av er som läser min blogg som började spela samtidigt som jag började (2011) som kommer ihåg hur Fort Pinta såg ut från början? 
 
Själv har jag bara vaga minnen av det, men jag vet ju att discot inte alltid funnits där, och jag vill minnas att det var träd där man har hemstallet i Fort Pinta nu, och var inte hemstallet där försöljningsstallet (och vandrarhemmet) är nu? Så trist att jag inte har några bilder kvar från den tiden...

Kommentarer
Postat av: Diana Weststorm

Har spelat väldigt länge, men kommer inte riktigt ihåg... Jag tror hemstallet fanns, men inget försäljningsstall, vandrarhem elr disco.

2015-08-27 @ 22:19:57
Postat av: Claire Masterknight

Nej, nej, nej nej NEJ inte kära Fort Pinta! Jag har inte hemstall där men jag är där ofta och älskar det! Jag gillar inte riktigt den nya grafiken, och att hela vackra Fort Pinta ska bli täckt med det är inte särkilt kul för mig. Vad har det fått idén att göra ett nytt SSO ifrån? :o

2015-08-28 @ 07:59:00
Postat av: Nova friendhill

Undrar hur sso såg ut för 4 år sen jag började spela för 1 år och 5 månader sen och då var många saker som inte fanns då som finns nu

2015-08-28 @ 09:25:01
Postat av: Alicia Kittenforce

Jag känner som Claire Masterknight, jag är inte helt förtjust i den nya grafiken jag heller, så det är ju lite trist :(

2015-08-28 @ 22:54:38
Postat av: Diana Weststorm

Aa, tkr att den nya grafiken inte är sådär jättefin..

2015-09-02 @ 07:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: