Gallant Unicorn

Jag kanske blir som Spiderman?

Idag hade jag tänkt spendera hela dagen med att redigera klart Onyx del 9, 
men som vanligt kom det något i vägen och nu sitter jag här och tror att jag kommer dö?
 
Eller, kanske inte dö... Men det är obehagligt!
Det som har hänt är att när jag vaknade idag så upptäckte jag att jag hade helt sjukt ont.
Jag vet inte ritkigt hur jag ska förklara vart jag har ont men nedanför axeln, snett nedanför nyckelbenet?
Först trodde jag att jag bara sovit konstigt men när jag skulle borsta håret = stod framför spegeln, så upptäckte jag att jag har blivit biten av något när jag sov?
 
Det är ett stort rött märkte, helt svullet och det gör sååååå ont! Och jag har ändå ganska hög smärttröskel (tror jag i alla fall?) och brukar inte vara så här orolig över något så litet...
Eftersom jag har två hundar som är ute och springer runt i gräs och buskar så är det inte omöjligt att det är från en fästing men de brukar väl sitta kvar i huden liksom? Hur som helst, just nu väntar jag på att en vän som är sjuksköterska ska svara så jag vet om det är dödshotande eller om jag kommer att överleva dagen. Okej så illa är det inte men om inte svullnaden går ned så kommer jag att åka till vårdcentralen i alla fall, hur coolt det än vore att bli biten av en fancy spindel och få superkrafter så är jag ganska nöjd med att bara vara mitt gamla vanliga jag så jag hoppas att det försvinner fort!
 
Helt annat än det jag brukar skriva om men nu vet ni alla fall varför det kanske är lite tyst här idag,
vem vet det kanske inte är något farligt alls men jag vill i alla fall kolla upp det...
 
 
Fina pållen blev level 15 igår med, tror jag glömde skriva det då :)

Kommentarer
Postat av: Yvonne Yvi Sweetwood

Omg, har också blivit biten av något skiet läbbigt, men typ mellan knäväcket och knäet om du förstår.. Varken mamma eller jag vet vad det är, och vi har endast en liten hamster hemma OCH vi bor näst högt upp i lägenheten så det är ju omöjligt att det är en fästing..

Svar: Nej men usch, läskigt! Hoppas att det försvinner lika fort som mitt gjorde :(
ssohaley.blogg.se

2015-08-11 @ 10:56:20 - http://ysweetwood.weebly.com
Postat av: Ebba

Stackare! ;'(

Lite frågor om du har lust att svara!!

Kan man se Onyx på youtube?

Har du tips på hur man kan spara till en häst?

5 Hästnamnsförslag?

Kram och hoppas det inte är farligt!!! <3


Svar: Ja man kan se Onyx på youtube, Det är ju där jag lägger ut filmerna, eller hur menar du? ( Här är en länk :) https://www.youtube.com/watch?v=-SPDTNtsHFM&list=PLH43zaoyC2DtF71RSC3qJzE94Te1lpcxw )
Du frågar sso's värsta slösare, jag är inte bra på att spara... Alls ^^

Hästnamn.... Det har jag svårt för, oftast så slumpar jag bara tills något ser bra ut hehe ^^

Tack så mycket <3
ssohaley.blogg.se

2015-08-11 @ 14:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: