Gallant Unicorn

Nej men hejsan snygging

Jag stod och velade mellan den ljusa Morganhästen och den mörkt bruna när de kom till spelet.
Det  slutade med att jag köpte den ljusa... Men nu är den maxlevlad så jag köpte faktiskt den bruna idag!
 
Jag gillar den eftersom jag tycker att färgen är verklighetstrogen, och jag gillar hur de rör sig!
Det enda jag är lite negativ till är skritten, det ser ut som att de haltar lite? Men jag brukar i stort
sett aldrig skritta med mina hästar, det är full fräs hela tiden så det stör mig inte så mycket!
 
 
Sen är det ju smidigt nu när det finns tre extra tävlingar (Den på Fort Pintas strand och de två som kom idag).
det går lite fortare att levla trots att tävlingarna ger väldigt lite xp till hästen. Men tävlingarna som kom idag tyckte jag var roliga så det gör mig inte så mycket att de inte ger mer xp...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: