Gallant Unicorn

Nu blir vi newbies igen

Veckan som kommer är en nybörjarvecka.
Eftersom min startutrustning och mina första kläder har försvunnit (har ine sålt dem) så 
fick jag inprovisera lite och ta saker som inte hade några poäng i ''Rida'' eller i ''Snabbhet''.
vi ska ha vår starhäst med, tur att jag valde den finaste av dem i alla fall *älskar min starthäst*^^
 
Åh det kommer bli så himla kul att komma igång med eventen igen, vi har haft sommarlov tills nu men i morgon så kör vi igång igen! Jag ska allt vinna på att vara nybörjare, hur man nu är bäst på det haha!

Kommentarer
Postat av: Cynthia Silvernight.

Jag har likadan som du! Den är ju gudomlig! c:


Cyn <3

2015-08-24 @ 08:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: